Idag!!

Idag har det regnat hela dagen. Bra för mitt hem för då blev det äntligen dammsugat. Lite väl mycket änglatofflor under sängen som Åsa skriver i sin blogg.
Har även hunnit baka samt att göra ett kort som kommer här:

image27

Stackars lilla dam blek och tråkig i scanningen.
Lite justeringar kommer att göras på kortet, lack på glassen samt ett utropstecken efter morsdag!
Nu ska jag laga middag. Ibland önskar jag att man kunde leva på luft och kärlek.
Men men som ett ordspråk säger:
Bättre att gå på hal is och ha det glatt
Än att gå i lera och sörja!!!
Kanske hinner jag med mer kort idag, vi får se!
BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Bragegunhild

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2009-09-25 @ 08:06:49
URL: http://bragegunhild.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0