Måndag 4/2




Har ett nytt kort på gång som jag lägger upp i morgon.
I have a new card and I will put it on my blogg tomorrow.

Blivit utmanad av Joggemia och Petra om att skriva sju saker om mig själv. Detta måste jag fundera lite på eftersom jag är så dålig på just mig själv. Men jag lovar att återkomma till det i denna veckan.
I have also been challanged by Petra and Joggemia to write seven things about myself.
Have to give it a thought because I´m not soo good at writing about myself.
But I promise it will come later this week.

Har även fått en utmärkelse av Heike. Tack snälla för denna.
Det är meningen att jag ska skicka den vidare till tre nya bloggar. Men jag väljer att skicka den vidare till dom tre första som lämnar en kommentar till detta inlägget.
Also recived this award from Heike. Thank you so very much.
I was going to give it away to three new bloggers. But I dicided to give it to the three first ones that leaves a comment here.



That´s all for today my friends.
Good night to you all.
Hugs from me to you!

You have to excuse my bad english.
And please correct me when I´m wrong. I really want to learn.

Kommentarer
Postat av: Inger Marie

Hei vennen!!

Så herlig kort du har fått laget av de nye hAnglarne.
Jeg har også fått den nye stempelplaten i hus og de er bare sååååååå herlige. Har fått montert de på Ez så nå er de klar til å brukes.
Klart jeg skal sende over til deg flere av rondellene :) Det er ikke noe problem vet du :)
Skal prøve å få gjort det i løpet av uken :)

Ha en fin ny uke vennen!!

God klem fra Inger Marie

Postat av: Nilla

Kikar bara in en snabbis såhär på morgonkvisten, och önskar dig en härlig tisdag :)
KRAAAAM!!!!

2008-02-05 @ 07:34:43
URL: http://www.frutteline.blogg.se
Postat av: Mia

Oj då, verkar bli jag som blir den tredje.... =) Ska bli kul att få se vad du skriver för sanningar om dig! Ha en toppendag!

Kram!

2008-02-05 @ 08:31:49
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Hanneles paradis

Kreativ och duktig du är.

2008-02-11 @ 15:18:26
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0