Söndag 8/3

Det var väldigt var det var trögt att komma igång med vanliga rutiner efter semestern.  
Hade varit bättre om jag varit bort ett par veckor till tror jag tralala.Bigcornysmile
För vad i HEEEELA friden är det för väder vi har i Skåne idag. Inte är det som i Thailand med trettiofemgrader i luften och lika många i vattnet!

Men inte bara gnäll för våren är faktiskt redan en bra bit kommen.

 

Triplets
 
Tog mig i kragen och bakade ett morotsbröd. Ett sådant med bakpulver som tar ca en timme från start tills man sätter tänderna i det. Mums med ost och paprika.



Med pysslandet går det si sådär. Har färglagt två motiv.
Sedan var det papper som skulle väljas och där tog det stopp.
Men skam den som ger sig!!



Så detta är vad ni får hålla tillgodo med sålänge.
Lovar skärpning snart!

So long för nu

Smileykissflowers



Om det är någon som är intresserad av att beställa kort är det bara att maila mig.
[email protected]







Kommentarer
Postat av: Sinikka

Det är ju klart att du skall komma igång sakta. Går det för fort har semester inte haft nån mening. Men det ser ju lovande ut lilla tjejen du har färglagd, så jag väntar gärna ett tag till.

Tänkte ju passa på att fixa MSN,men det han jag inte klura ut än så länge. Men försöker att fixa det.

Hoppas att du kunnat gå på mässan.

Kram Sinikka

Postat av: Anna

Vilka härliga vårtecken i din trädgård, tar nog ett litet tag innan dom hittar hem till mig.

Beställde stansen du skickade smakprov på, hoppas att den kommer idag. Gillar den jätte mycket.

Morotsbrödet ser jätte gott ut, kan man få receptet??

Kram och ha en bra dag.

2009-03-09 @ 10:07:39
URL: http://annaspyssel.blogg.se/
Postat av: Mia

MMM, det där morotsbrödet ser inte fel ut! Och dina vårtecken....det går definitivt åt rätt håll! =)



Kram!

2009-03-09 @ 11:35:53
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Filifjonkan

Hej Gunilla. Ja det är svårt att komma in i gamla vanor efter en härlig semester.Men du har ju bakat ed det är väl duktigt så där efter semestern ju. Morotsbrödet är gott och det är snyggt ihop med paprikans alla färger faktiskt med.Ditt kort kommer att bli toppenfint är bergsäker på det inga tvivel här inte kram på dig.

Postat av: Malin

Härliga foton på blommorna! här är det så mycket snö så jag tvivlar på att det kommer någon vår =(



Ha en härlig tisdag!!



Kram

2009-03-09 @ 20:50:46
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: carole

Oh that bread is making my mouth water Gunilla...I take it you have been baking? You must have got your holiday washing and ironing done very quickly!

I see you have your Sherbet stamps.

Did you order the Gorjuss Girls stamps?

Big Hugs my friend.

Carole x

2009-03-09 @ 22:39:46
URL: http://stardustgemsandribbon
Postat av: Inger Marie

Hei vennen :)

Håper alt er bra med deg, har jo ikke fått avgårde bursdagskortet ditt ennå, men det kommer jeg lover...

Gleder meg til det kommer nye kort fra deg her.

God klem

2009-03-09 @ 23:20:08
URL: http://inger-marie-kortdesign.blogspot.com/
Postat av: Lena

Vårtecken får jag nog vänta länge på.

Det snöar som tusan här idag!

Precis när man trodde de höll på att försvinna så kommer det mer!?

Hoppas du, trots det svenska tråkiga vädret, får en underbar dag!

Kram på dig!

2009-03-10 @ 10:15:03
URL: http://cruelladelena.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Hej hej,

jag förstår att ni haft det alldeles underbart i Thailand. Varmt o gott.



Härligt med lite blommor som visar sig så här på vårkanten. Har inte sett några här ännu, men de kommer väl.



Jag var aldrig på mässan, jag shoppade kläder istället, det var lite kul för jag skulle inte ha ngt... Snyggt var det i alla fall.



Du det där morotsbrödet, det kan jag mkt väl tänka mig. Ngt du orkar mejla mig?



Jag forsätter vänta m spänning på ditt kort.



kram kram o sköt om dig

2009-03-10 @ 18:52:59
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det var väl inte illa att komma hem till sådana vackra vårtecken. :)

2009-03-10 @ 20:10:09
URL: http://ltldesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0