Distressrutor




Bered Er på ett lååååångt inlägg med mååååååånga bilder!
Men jag ska hålla texten kort, LOVAR.

Sitter här och bloggar runt och hittar en massa kul ideér!
Vilkenn tur att det finns så mycket fint att inspireras av.

"Ramlade" över ordet Distressrutor och var bara tvungen att prova.
Så kul och lätt att få till.
Här kommer en liten titt på hur jag gjort några av mina.

Just denna gjorde jag av en ram som blivit över när jag stansat ut från en Nestie!
Lite olika gröna nyanser och en svamp så är det bara att sudda in i "hålet".



Så blev resultatet.



Här har jag använt röd, orange och brun.
Gjort ett "hål" av Post It-lappar.
Rev kanterna och satte dom som ett "hål" på akvarellpapper.



Så här ser det ut...........



och så det färdiga resultatet.



Så några kort där jag använt mig av distressrutor.

Kinainspirerat med...........



3D-kuddar mellan lagren och



tecknet för Happiness på baksidan.



Ett kort i all enkelhet där jag stämplat motivet med brun distress direkt på rutan.
Dekorerat med lite glitterlim. Men det tycker jag liknar mest tråkiga fläckar!
Fast det blev en fin effekt i verkliga livet, hihi!





Även här lite 3D-kuddar och så lite sytt med maskin.



Baksidan med lite noter och julstämpel.



För Er som orkat läsa hela vägen, HURRA HURRA!!

Ha det gott mina vänner.
Vi ses snart igen, tror jag i allafall......................

Trackback
RSS 2.0