100412

Vill börja med att tala om att AltheasMix har ny webshop!
Skynda in och kolla på hur fint och överskådligt det har blivit!

Vilken underbar helg det har varit!

Varmt, solsken och en EXPLOSION av alla vårblommor i trädgården.
Nu gäller det att njuta av allt vackert.
Det går undan i svängarna när våren väl kommer!



Pyssel inomhus har det inte blivit mycket av!
Men här kommer iaf ett kort som jag gjort för en tid sedan till min systerdotters födelsedag.
Det underbart söta stämpelmotivet med hunden har jag fått av söta Carole!
THANK YOU so very much. He is gorgeous this little dog, LOVE him!!

Bakom motivet gömmer sig tre stycken tags, text på den stora och överraskning på dom två små!



Här kommer några bilder på blommor som jag gjort.



Denna är gjord av tidningspapper, spellbinders och Distresser.
Den fina dekorationen i mitten kommer från AltheasMix..........



bruna melittapåsar, silkespapper, textstämpel, perfect pearls och ännu en gång metalldekoration från AltheasMix.......



och till sist
vit melittapåse infärgad med distresser, spellbinders, die och en annan fin metalldekoration från AltheasMix.



Så kanske ni vill veta vem som är vinnare av min bloggcandy?!

och det är

Anneli och

Moa/Monica

Maila mig Era adresser så skickar jag sakerna till Er!

Detta blev ett långt inlägg.
HURRA för Er som orkat läsa hela vägen.......


Nu ska jag ut i SOLEN.
Var rädda om varandra!




Har fått frågor om märket på stämpeln med snödroppar från förra inlägget.
Har letat som en galning men hittar banne mig inte märket som satt på den.
Men skam den som ger sig. Ska ta mig en djupdykning i papperskorgen, ÅTERKOMMER!

Trackback
RSS 2.0