100303


Detta blir ett snabbt inlägg innan jag ger mig ut på en tur i SOLEN!
På med varma kläder innan cykeln bär av till stranden. Så härlig med LJUSET från solen och klarblå himmel!

Korten som jag visar idag är av de allra enklaste slag.
Tycker det kan vara skönt att skapa på det viset när man behöver rensa hjärnan från att bli överhettad av alla idéer

Men även om jag hade tänkt mig att dom skulle gå fort att göra så vände jag och vred testade och bytade innan jag bestämde mig.

På alla tre korten har jag använt vit cadstock som bas........



embossat dessa med olika embossingfolders från Cuttlebugen.

Samt dekorerat med spellbinderdies, cuttlebugdies och lite andra stansar.



Till just detta kortet gjorde jag denna........



blomma av dessa.......



stansar som jag köpt på Pysseltagen.
Strecken i mitten på kronbladen har jag gjort med min ScorPal.
Den är monterad med 3D-kuddar mellan varje lager.



Snabbt och lätt omelett.....




Nu hoppas jag ni har lika fint väder som jag har idag.
Känns som att man får nya krafter!!

spring




Är du intresserad av något kort som du sett i min blogg är det bara att maila till
[email protected]
Korten kostar 45 kronor styck och då ingår kuvert men inte porto.




Trackback
RSS 2.0