100929

Så har min kamera hittat hem igen.
Himmel vad det känns konstigt när man inte har den till hands.

Under tiden som kameran var på "utflykt" passade jag på att göra några tags IGEN och eftersom jag är tokig i pumpor så fick det bli några sådana.



Fick fundera ett tag eftersom jag inte har ngn stämpel med pumpor på.
I stället fick det bli några gjorda av mina ovala Spellbinders som jag stansat ut i akvarellpapper och färgat in med olika Distressdynor och sedan monterat den mittersta med 3D-kuddar.
Blev faktiskt nöjd med resultatet.

Den första tagen har jag gjort av wellum som blev över när vi la in nytt parkettgolv.
Drog över hela tagen med clearembossing. Blev en fin effekt som inte syns på fotot, men men ni får tro mig på mitt ord.
Alla bladen är från Qk-dies.



Nästa är en rund tag där jag embossat bakgrunden med en dies från Cuttlebug och sedan dragit över med Distress ink bundled sage.



Sedan har jag sett att det finns en punch från StampinUp som är perfekt till just pumpor.
Den har jag såklart inte och vad jag vet finns den inte i någon Svensk webshop.
Så det blev till att fundera på vad som fanns i mina gömmor.
Detta var vad jag hittade. En ballongdies från Cuttlebug som fungerade alldeles utmärkt.



Även denna pumpa är infärgad med Distressdynor........



och här blev det en distressruta med spindelnät från Magnolia som fått Glitterlim Diamond för att skapa lite effekt.
Spindlarna vet jag ikke märket på.
Själva kortstommen är Spellbinder Long Classic Scalloped Rectangles Larges som jag vikt på mitten.



Allt från mig den här gången.
Vi har ett ljuvligt höstväder här idag så det får nog bli en tur med kameran.

Ha det bäst tills vi ses nästa gång.

Stora kramen från mig till Er alla som lämnar så söta kommentarer.
Blir så in i vassen glad.










Trackback
RSS 2.0