Trädgårdsarbete!!!!

Idag har det varit arbete i trädgården för hela slanten. Skönt väder och så blev det så himla fint i vår trädgård.
I helgen simmade min systerdotter till sig en guldmedalj i lagsim. HIPP HURRA för henne och resten av laget!!!!!
Har fått en beställning på silverbröllopskort, lite bekymmer med fantasin kanske någon som har förslag. Tar tacksamt emot. Lägger ut ett kort som var beställt men.......?
Nu ska jag eventuellt beställa några stämpelsaker sedan blir det TV-fåtöljen resten av kvällen.
Ha det så hörs vi. Skriv gärna en liten kommentar innan du lämnar min sida. Skulle bli SÅ glad!!!


image15


Kommentarer
Postat av: Anna

Onsdag 25 april
Man blir sååå glad när man tittar på dina kort :-) Skulle vilja ha ett fint kort till min svägerska. Kan man få beställa!? Hon fyller år och jag måste posta kortet senast på fredag. Hinner du!?

2007-04-25 @ 11:40:23
Postat av: liselotte

Detta kortet gillar jag verkligen. Både färgerna och den härliga känslan av att det faktiskt inte är nån fara att fylla 40 år.

Kram Liselotte

2007-05-09 @ 18:49:34
URL: http://www.liselottens.blogg.se
Postat av: Gerd

Detta gillar jag. Snacka om att ta ett jätte kliv in i fyrtioårsåldern...kanon!
Kram syrran

2007-05-22 @ 21:38:49
Postat av: Jonahfrida

This site is professional and to the point.

2008-09-22 @ 13:09:25
URL: http://jonahfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0