Tagen igen!!!

Nu har jag blivit tagen av Lia. Thank you very much, makes me proud and happy jippi!!/goo
Man ska skicka vidare till fem nya bloggvänner, tror jag! Jag gör som så i stället att jag skickar vidare till alla gulliga som går in på min blogg och lämnar en liten kommentar. Ni är såå himla härliga allihop!!!!!
Har gett mig på lite engelska. inte bäst på att stava precis;)



















Den lilla gula gubben har jag "lånat" av härliga Petra!!!! Hon ger mig så mycket inspiration och glada tillrop!!!
Kul när det hoppar och studsar lite på bloggen.
Nu har jag äntligen snart ett NYTT KORT färdigt för Er som väntat. Det kommer i kväll eller i morgon.

Igår när jag satt och tittade på TV fick jag för mig att fota lite i köket.
Ibland när jag känner för att piffa upp lite i hemmet, inte ngt stort, utan bara på ett stället . Sätter jag in lite färska blommor tänder ngr levande ljus och lite annat smått och gott. Sedan njuter jag av detta och ser då inte så mycket av det andra som kanske behöver städas. På fotot syns inte grodorna så mycket men jag är lite tokig i just detta djur. Dom är såååå söta tycker jag;)!!  
image106

image107

Nu ska vi åka till Trelleborg. Blir en vända i ngr hobbyaffärer bl a RUM OCH RAM!!
Kramar till Er alla!!!!


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Så fint kök : D Kul när man kan piffa till det med bara ngt litet och så blir det så fint.
Har du lust att mejla mig, har tyvärr inte din mejladress kvar : (
Trevlig helg och kram till dig
PS Är INGET sotis på dig för att du ska till Rum och Ram...
Hoppas ni får det supertrevligt och att du hittar massor

2007-08-17 @ 14:01:43
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Emilia

Great! Congrats~ You are very nice indeed!

2007-08-17 @ 14:40:13
Postat av: Emilia

Great! Congrats~ You are very nice indeed!

2007-08-17 @ 14:40:24
Postat av: Lena

Vilket fint kök du har! Jättefin ljusstake på väggen! Så du gillar grodor?! Vad har du för favoritfärg då?
Hoppas du hittar lite smått och gott i Trelleborg. Oj, vad du är långt ifrån mig egentligen och ändå känns du så nära!?
Sköt om dig, vännen!
Kramar Lena

2007-08-17 @ 15:21:47
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Karin

Undrar bara om du också köpte en massa olika blommor på rum&ram??? Kanske blev det något annat kul?
Trevlig helg!

2007-08-17 @ 17:19:34
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Mia

Vad mysigt det bidde med de levande ljuset! Gillar också grodor......
Kram Mia

2007-08-18 @ 00:24:56
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Helena

Åh rum och ram har jag aldrig varit på faktiskt.Det skulle varit skoj!!
Har handlat extremt lite scrapgrejer den senaste tiden,har mest blivit saker till smycken.
Grodor gillar jag mer,men varför fixar inte qk tillbaka den sötaste grodan som man ser hoppandes??De som finns idag gillar jag iofs,men den var liksom sötast den.
Jag vill ha grodprinsen från magnolia,men ögat vill ha mer än plånboken (eller vad det nu heter).
Oki,utmaning ville du ha;här kommer en utmaning:
Temat ska vara kärlek,färgerna ska vara blå och grön och du ska använda två färger av cardstock,egenstämplad bakgrund och två motivstämplar som ska maskas ihop.Antar du utmaningen så hojta till,det ska bli kul att se resultatet!!
KRAM!

2007-08-20 @ 15:39:47
URL: http://pixelitpyssel.blogspot.com
Postat av: Haakonemine

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-11-19 @ 08:45:39
URL: http://haakonemine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0