Tagen!!

178069-276


Ja mina vänner jag har blivit tagen av Petra och Susanne. Tack snälla tjejer för detta.
Tycker det är svårt att välja och skicka vidare eftersom jag tycker så många är himla härliga och gulliga bloggare.
Men här kommr fyra tjejer som jag skickar vidare till:
Lena, Myamia, Latto och Elisabeth.
Hoppas nu att det blev rätt är urkass på datorer och teknik. Verkligen URKASS!!

Har precis kommit hem från kalas hos min systerdotter.
Lite nya alster kommer i morgon eftersom jag känner mig lite trött efter helgens turer!

Ha det så bra så länge
Kramar till Er ALLA


Kommentarer
Postat av: Lena

Halloj raring!
Är nog lite datorberusad av allt fixande med bloggarna idag, men vad går det hela ut på?
Kram Lena

2007-07-22 @ 22:47:12
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Lena

Hejsan! Har precis kommit hem från min semester, och jag måste säg att jag blev glatt överraskad när jag såg att myrorna hade hittat hem till mig tillsammans med ett gäng kompisar :D Tack så hemskt mycket.
Så mycket fint nytt du har gjort, blir så sugen att komma igång igen, men det tar nog en vecka till. är ledig denna vecka oxå och vi tänkte hitta på massa saker, annars blir det som vilken helg som helst. Måste fråga, vad menas med att jag har blivit tagen? Helt nytt för mig... Ha en bra dag i regnet. Kram Lena

2007-07-30 @ 13:19:25
URL: http://www.latto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0