1:a Maj!!

Jag är inte så bra på att underhålla min blogg.
Gör en massa kort men glömmer att lägga ut dom här.
Idag har jag varit på en superbra "gympauppvisning" på Kämpinge GF!!!! Det var bara så himla bra.
Alla dessa frivilliga som hjälper till och alla gymnaster som får ihop fina uppvisningsprogram år efter år. Säger bara en sak, HURRA för er ALLA!!!
Här kommer så några av dom kort som jag gjort under tystnaden på min blogg:

image18

image19

image20

Det får bli det sista för ikväll.
Snälla glöm inte att lämna en kommentar innan ni lämnar sidan, blir så glad:)
Hej svejs i lingonskogen för idag!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Här fanns det mycket fint att titta på! Gillar stämpel på morsdags kortet var kommer den från?
Tack för kommentaren i min blogg. Har nu lagt till din blogg i min bloggrunda.

2007-05-09 @ 15:39:53
URL: http://lenalandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0