Äntligen!!!

Så kommer jag då äntligen in och kan göra nya upplägg på min sida.
Är ny på detta område men tycker faktiskt att mina kort är finare i verkligeheten än när dom blir scannade. Ingen bra scanner ska kanske försöka fotografera istället.
Men här kommer så några nys alster:


image21

och så ett beställningskort till ngn som ska flytta

image23

Lämna snälla kommentarer eftersom jag gärna tar emot tips bra som dålig kritik blir man bara bättre av.
Nu ska jag gå ut i trädgården. Fler kort kommer nog i morgon om jag hinner.
Ha en trevlig helg och hoppas ni har lika fint väder som vi har här.
Kramar på Er alla i cyperspace!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Fina kort! Kul med husen ;0)

2007-05-05 @ 17:35:22
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Anna Göransson

Härliga kort båda två. Tycker att färgläggningen på badflickan ser bra ut. Gillar hur du fått till färgen i ansiktet....det är det som jag har problem med.

/Anna

2007-05-06 @ 09:02:21
URL: http://annaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0