Vinnare!

WelcomesignSparkles


Så var det måndag igen. En vanlig måndagMonday utan några väntande storhelger den närmaste tiden! Kanske skönt när allt blir som vanligt. Men vem tycker inte om ledighet! Är så härligt när man får vända på dygnet och bara strunta i vad klockan är.

Eftersom helgen varit full med en massa saker har jag inte fått torrt mitt kort som jag gjort. Det kommer någon av dom närmaste dagarna. Tycker faktiskt det är riktigt kul att pyssla igen.
In a few days I will put in a new card here. It just have to dry.

Angelstaf
Ni får hålla tillgodo med en ängel som jag gjort. Egentligen tycker jag inte om att sy, tycker det är för pilligt. Tur att den blev fädig, dock inte utan en del väl valda ord, blev riktigt nöjd!!
This is an angel that I´ve made.
 Don´t like nitting, don´t know if this is the right word, but this one turned out just fine.

image307Sewing


Så har Markus och jag ordnat med lotter och dragit en vinnare.
Markus and I made some notes to pick a winner for the competion.

image308

Och vinnaren blev....................................

Andthewinneris
Sparkles








image309

GRATTIS till dig tjejen. Nu får du maila mig din adress så skickar jag detta kortet till dig. Skulle du ha ändrat dig och vill ha ett av dom andra är det självklart OK!

image302

Nu ska jag fortsätta i min pysselhörna.
Förresten jag ska köpa några nya stämplar. Hade tänkt mig snygga swirls.
Stackars mig som inte har några förut, snyft. Om ni har några tips om vilka ni tycker är bra, snygga och lättstämplade tar jag gärna emot tips.

Markus håller på att lära mig lite om Photoshop. Himmel vad mycket knappar och finesser det finns.
Får se om jag klarar ut det.

Har börjat med GI-metoden idag. Vet inte om jag är hundra inspirerad så vi får se hur många dagar jag orkar!!!
Today I´ve started on a diet, GI-method. Don´t know how long it will last because:
FOSNChocolate3girlieHL



Sköt om Er och ha en bra dag

Take care and have a wonderful day
I will try do write some more in english, little by litte. See if I can manage!!!!





Kommentarer
Postat av: Lotta/ FruH

Din ängel är så näpen och alldeles förtjusande!
Ja, nu kommer man i den vanliga lunken igen och det är ganska skönt. Tjejerna längtar till skolan och sina kompisar. Jag gillar mina swirils från Rhonna Farrer, de är clearstamps, så man ser var man stämplar.
Ha det så jättebra!
Kramar,
Lotta/ FruH

2008-01-07 @ 18:07:23
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Mia

Men åh, vilken urgullig ängel! Du är så duktig! Jag håller med dig om ledigheten....nu måste man ju gå och lägga sig i hyfsat tid....boring! Lycka till med att gå och lägga DIG i hyfsad tid om du börjat Photoshopa....tiden bara försvinner! Lycka till med GI också...jag har också tagit tag i mitt liv...igen! Ingen GI men nyttigare mat och motion. Vi får peppa varandra!

Kramar i massor!

2008-01-07 @ 18:58:22
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: My Paper World

Thanks so much, your English is good, I really apreciate it.
I think that your angel is beautiful, she looks so pretty with all those beads!
Nicola xx

2008-01-07 @ 23:49:32
URL: http://www.mypaperworld.blogspot.com
Postat av: Nilla

YEEEEEEEEES!!!!
Tack snälla rara du, vad glad jag blir.
Tänk, att JAG har vunnit, det som aldrig händer annars.
Det är ju inte klokt vad glad jag blir.
Men du, vart mailar jag min adress??
Kanske det står längst upp på din sida, annars kan du maila din adress till min hotmail, [email protected]
Återigen, TACK snällaste du.
KRAAAAAAAAAAAAAM♥

2008-01-08 @ 06:24:56
URL: http://www.frutteline.blogg.se
Postat av: Cathrin

Grattis till Nilla som vann det fina kortet.Ja visst är det skönt när det blir som vanligt igen.Underbar ängel du gjort,sååå sööööt.När kan man vinna den??? Nä,jag bara skojar,men söt var den.Håller med,stackars dej som inte har några swirls,men det ska du ju åtgärda nu vad kul.Fick själv några Penny Black stämplar i lådan här om dagen och väntar på fler +hÄnglapaketet,gissa om jag sitter vid brevlådan varje dag.Kram på dej Cathrin

2008-01-08 @ 08:06:47
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Helena

Vilken fin ängel du gjort...vad duktig du är på att sy.
Hoppas du får din Cuttlebug snart....jag har lekt lite med min idag.
Jag skulle oxå gärna ha julen kvar till helgen men jag har inte tid att plocka bort den då så därför åker den ut nu.
Ha en mysig eftermiddag vännen!
Kram

2008-01-08 @ 13:54:51
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Lena

Å den där änglen var vara för söt! Synd att julen är över annars hade jag frågat om man fått lägga en liten beställning :)
God fortsättning på dig vännen!

2008-01-09 @ 07:40:57
URL: http://latto.blogg.se
Postat av: Filifjonkan på onsdagen

hej på dig. Roliga smileys du har här och din söta lilla ängel så läcker den är verlkligen bra gjort. Visst är det skönt när det är som vanligt igen men det känns tomt när man slängt ut julen och allt folk man haft hemma med så man får fylla på med lite nytt... Ha en skön pyselonsdag om du hinner

2008-01-09 @ 11:23:46
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Postat av: Therese

Vilken underbart söt ängel!
Ha en härlig vecka.
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0