Till minne av Chris!

Idag kommer två nya stämplar att släppas hos Stämpelgården till minne av en kär vän.

Vi är många som lärt känna Chris genom pysslets underbara värld och vi är många som saknar henne nu när hon lämnat oss.
Så till minne av Chris (och alla andra älskade vänner) som lämnat oss säljs nu dessa stämplar i en mycket begränsad upplaga.

Alla intäkter från stämplarna går oavkortat till Cancerfonden.

Vill du stödja insamlingen till minne av Chris kan du även göra detta på cancerfondens sida:
http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=140



Du kan läsa mer om detta på Stämpelgårdens blogg.

Ta hand om varandra!

Kram



Kommentarer
Postat av: Mia

Läste precis om detta i en annan blogg...man finner inga ord...

2009-04-22 @ 10:54:47
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Anna vimsar in

Mmmmmmmmmm..så fint..du det förstår jag att det känns i hjärtat..det är så orättvist livet ibland..när goa människor inte får vara med mer..vilka söta stämplar..fågelburar är jag lite glad i..skulle gärna vilja ha en fågelbur..men ingen fågel..kan man ha en bur ändå..det frågar jag mig..vad ska jag ha den till..jamen jomen..man kan titta på den..bli glad av den..jag blir glad av dig Nilla du kan vara min lilla fågel..ha ha..men inte tänker jag sätta dig i buren för det..nähä..du får flyga fritt och landa när helst du vill ...himmel vad jag tramsar Nilla..jag blir sådan här..egentligen är jag så pass seriös och ordentligt..ja i af typ..nån'gång i veckan.Och inte är det nu..:) klem på dig fra ho Anna lurer på hvis jeg er litt norsk..akkurrat er det ikke så kjepeflott.. eller nåt'...sluta nu Anna..ok..solong see you honey..jag sjunger som du..:) hejdå..Nilla lilla

2009-04-23 @ 06:00:22
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Hej vännen!!

Kära hjärtanes vilken fin "grej", blev alldeles tårögd när jag läste på Stämpelgårdens blogg.

Ja, tänk om man ändå kunde göra något i en sådan situation.

KRAM Cathrin

2009-04-23 @ 07:57:53
URL: http://cathrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0