Tisdag 24/11


Flower2För en tid sedan fick jag hjälp av en person att sälja lite änglar.
Tusen Tack snällaste Birigitta för att du ville hjälpa mig med detta.
En person som jag aldrig träffat men som mailade mig och frågade om hon fick sälja.
Snällt eller hur?Flower2

Knåpade ihop en liten korg med några tags och en liten present som tack för hjälpen.

Så här blev resultatet.

Utanpå korgstommen har jag klistrat på utstansade Nestabilities.
I korgen står tagsen.



Baksidan på korgen ännu en gång lilla änglen.
Känns som jag snöat in på just det motivet.



Så lite mer cracklepaint på CB-hjärta.
Nu tycker ni väl att jag börja bli tjatig med mina cracklade hjärtan???!!!Bigcornysmile



En fjäril från CB-dies.
Stansade ut tre stycken och rullade gluedots och satte mellan varje lager.



Gjorde även en liten presentask som fick följa med korgen.



Dekorerad med lite smått och gott.



Modellen på asken har jag gjort som en tändsticksask.
Själva innerasken i enfärgad cardstock och höljet i mönstrat papper.
Även bottnen klädd med mönstrat papper.



Lite nya modeller av glasänglar fanns i asken.
Glittrande stenar så här till jul.
Den bruna är minst fast den ser störst ut på bilden. Märkligt, hur kunde det bli på detta vis!

 

BigQuestionHar fått tid till "Svin-vaccinering" på söndag.
Har bestämt mig för att göra det eftersom yngste sonen också gjorde så.
Funderat massor på det faktiskt.
Hur ställer ni Er till det hela?
Har ni fått och hur mådde ni isf när nålen var stucken och det hela klart?


Logo til bloggen din?/ A button for your blog?
Så till något minst lika viktigt om inte så iaf roligare!
Detta får ni inte missa.
En ny härlig blogg som smygstartat lite med en bloggcandy.
Skynda över och kolla in!
Tryck på loggan så kommer ni direkt dit!!


Allt från mig den här gången.WavingTjingeling för den här gången






Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej hopp lilla vän! Men vilken tjej va?? bara vilja hjälpa till så där, TOPPEN. Vilken fin krog, jag menar korg(hm,undra om jag är sugen på lite fest)du gjorde till henne.

Hm, ja detta svineri....vet inte hur jag ska ha det, velig som fasen.Nu blir jag nyfiken...måste kila vidare till den nya bloggen. Ha det bäst vännen, Kram Cathrin

2009-11-24 @ 13:41:39
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Millan

Snygg korg!



Jag fick sprutan en fredagförmiddag och märkte ingenting under hela dagen på jobb. Däremot hela natten så frös jag så att jag skakade, hade feber och mådde jättedåligt. Det höll i sig fram till på lördagkvällen.



Maken blev lite öm i armen, inget annat.

2009-11-24 @ 14:30:48
URL: http://www.millan.dk
Postat av: katrin

Maken har tagit svinsprutan,sonen som är 14 år samt jag.Det enda vi kände och fick var att vi blev öm på armen där dom stuckit.Det gick över.

2veckor senare fick en kompis till sonen svininfluensan han hade inte hunnit ta sprutan.Han mår inte bra.

Vad mycket snyggt du gör.

2009-11-24 @ 21:28:19
Postat av: Kim Piggott

Wow!!!!!!!!!!

Stunning work!

So beautiful!

Just so amazing!

hugs

kim x

2009-11-25 @ 09:43:40
URL: http://kimpiggott.blogspot.com
Postat av: Anna

Underbar korg du gjort och vilken snäll kvinna som hjälpt dig sälja dina fina änglar.

Ska iväg och ge lille M vaccinspruta idag...vet inte om vi gör rätt eller fel då lill killen verkar var en tålig en.

Min mamma tog vacinet i förrgår och hon mår toppen och blev inte speciellt öm heller.

Kram kram

2009-11-25 @ 11:33:02
URL: http://annaspyssel.blogg.se/
Postat av: Gertrud

Visst är det härligt med så goa tjejer det finns. Jag har träffat på så många genom min hobby och blogg och det värmer hjärtat. En underbart fin korg du gjort till henne. jag har vaccinerat mej och blev lite öm i armen inget annat. Kram Gertrud

2009-11-25 @ 13:17:42
URL: http://gertrud-olofsson.blogspot.com
Postat av: Erica

Du har verkligen blivit en stjärna på att göra fina korgar, och vika askar, är grymt imponerad! Själv måste jag ta en färdig ask för att kunna dekorera.



Dina änglar är verkligen fina, har ju förmånen att äga två sådanna själv. Gillar dina nya gnistrande pärlor, jättefina verkligen!



Ja du, tack för tipset om att göra handavtryck på sovande bebis, har testat, men han - gissa vad - vaknade.. ;-) Ska testa att göra ett gipsavtryck istället.



Vaccinerat mig har vi också gjort i hela familjen. Själv fick jag ont i armen på kvällen, lite lätt huvudvärk och muskelvärk dagen efter, klassiska influensasymtom de senaste, men i en lätt form. Tycker ändå det är värt det, vill minimera risken att smitta vår lilla bebis.



Vilken lång kommentar detta blev.. nu ska jag ge mig.. ;-)



Vi hörs! /ERICA

2009-11-25 @ 13:27:49
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com
Postat av: Malin/majamelon

Vackertvackertvaaaackert!! så snygg korg!!

Jag och Helena ska åka imorrn eller på fredag och vaccinera oss =) Max har fått tid den 14e december. Lite nervöst för sprutan är det men så länge jag inte börjar gå baklänges eller sånt så är jag nöjd haha =D



Kramkram!!

2009-11-25 @ 15:39:23
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Sinikka

Ja, nu var pysselfia i gång igen. Super gullig av henne att hjälpa dig.Vilken optroligt fint present du har gjort till henne. Det kommer hon säkert att uppskatta.

jag blir nog aldrig trött på dina crackle saker. Har fortfarende inte köpt crackle paint......

Kram Sinikka

2009-11-25 @ 22:48:56
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com
Postat av: Christina C.

Soooo beautiful, Gunilla, and your angels are breathtaking!!!! Love visiting your blog. Hugs, Christina C.

2009-11-27 @ 02:10:31
Postat av: maggan

Hejsan

Surfade in här och hittade så mycket fina saker så det är inte sant...

Den gulliga ängeln, var är den från?



Mvh

Maggan

ps. lägger till din blogg bland mina favoriter :)

2010-07-31 @ 20:34:07
URL: http://klisterolim.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0