100527

Inte kan jag skryta med att ha den mest aktiva bloggen för tillfället.
Undrar om jag någonsin kommer att kunna skryta med det.
Men kanske blir det lite bättring när renoveringen här hemma blivit klar.
Den som lever får se!

Visst pysslar jag men sedan blir det trögt när det ska in på bloggen.

Här kommmer i allafall en tag som jag gjort för några dagar sedan.

Fick idén till den när golvläggaren och jag skulle kasta skräp i säckar.
Sa till honom att inte slänga wellpappen som satt runt parketten för jag skulle ha det till några projekt!!
Ni skulle se blicken som jag fick. Han undrade nog vad i HEEEELA friden ska hon med allt detta till. Vi har lagt in 70 kvm golv. Så ni kanske förstår att det var en del "skräp".
För inte sparade jag bara på lite. Nä då, hamstern Gunilla tog vara på en HEL del.

Så här blev resultatet av "skräpet" när det var tillklippt och dekorerat! Det är alltså wellpappet som kommer från parkettinläggningen.

Spets, vingar, pärlband och annat smått och gott som jag använt att dekorera med hittar ni på AltheasMix.
AltheasMix fysiska butik firar HELA helgen med massor av fina erbjudanden på ALLT i butiken.
 Öppet både lördag och söndag mellan 10-14!
Webshopen forsätter att ha kanonerbjudanden varje dag fram till den 31 maj.




Snöret var lindat runt trasmattor. Självklart kunde jag inte kasta!!
Rosor samt rosenknopp har jag gjort själv av akvarellpapper.



Crackle Paint Rock Candy är med lite här och där. Syns som vanligt dåligt på bild.
Men jag tokälskar verkligen den effekten som det ger.
Ramen under hjärtat har legat till sig ett bra tag. Utstansad med Spellbinder Die och sedan embossad med clear och efter det distressad med Vintage Photo.
Hjärtat är Cuttlebug Die, cardstock klistrad på tjock papp.



Kanske är det någon som skulle vilja testa att göra en egen tag.
Skicka mig ett frankerat kuvert så kommer det en provbit med posten.
Först till kvarn är det som gäller och vi tar det via mail.

[email protected]

Så här ser det ut. Baksidan har jag klätt med enfärgad cardstock!



Har också lagt ut en del saker till försäljning på min andra blogg!

Vi ses nästa gång.

Kram




Trackback
RSS 2.0