100903


Fairydust

När jag fick dessa papper i mitt DT-paket från AlthesMix visste jag att jag måste göra ett kort med bara motivet.

Dom är ljuvligt söta dom här små änglarna! Heart

Stylade motivet med glitterlim, blingstenar, 3D-lack på ögonen och så ett utstansat hjärta som även det fått ett lager med 3D-lack.

Gillar att bygga mina kort i lager på lager.
Dom övriga mönstrade papprena är från samma serie som änglarna.
Det fick bli några brads i hörnen. fint satinband och supersöta charms.



Nu ska jag städa undan från mitt skrivbord innan jag börjar med nästa projekt.
Får väl se om det blir så!!BigcornysmileFörmodligen IKKE.

Kram och trevlig!!






Kommentarer
Postat av: Christina C.

I seem to have problems leaving a comment on your site. Hope it works this time!

Gunilla, your creation is absolutely STUNNING...love it! Your creations are so uniquely "YOU"!!!!

Love the charms and your layout and papers are fabulous. Beautiful work!!!! Have a wonderful weekend.

Postat av: Sinikka

Hejsan vännen.

Vilken söt ängel du har fått tag på. Trodde först att du hade satt ditt extra ögonen, dom är verkligen fina med 3d lack. Fint att du har använd olika fäerger på texten.

Hoppas att du får en fin lugn helg

Kram Sinikka

2010-09-04 @ 09:09:08
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com/
Postat av: Anna ..

Himmel vilken liten söt ängel med glimten i ögat..det är bara du Nilla som kan få till det så..så trevligt och härligt så...jo men jag tror du får världens inspiration idag när hösten bara sprider glädje och vibbar in i ditt rum..



Och jag sitter där tätt bakom och tittar över axeln på dig..tänk på det..:)

2010-09-05 @ 09:53:03
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Johanna "pojjo"

aaawww.. blev ju hur sött som helst .. underbara produkter

2010-09-05 @ 16:29:27
URL: http://pojjos.blogg.se/
Postat av: Erica

Sött kort, speciellt fint med 3D lacket på ögonen!



Ha en bra vecka! Kram, Erica

2010-09-05 @ 20:38:58
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0