2011-01-08


Ni vet jag, som samlar på nästan varenda liten spillbit, och allt annat också för den delen, har en hög som är ganska så stor.
Så jag satte mig ner och gjorde några tags.

Här är en av dom.
Det mesta av pappret är från MME, FAVORITMÄRKET när det gäller papper.
Cirkeln är stämplad med Distress Ink och sedan clearembossad. Monterad på 3D-kuddar.
Även GRATTIS är clearembossad.
Den största fjärilen har fått sig ett lager med Stickles Rock Candy.
Gult organzaband som jag fått av Jacque. Thank you Sweetie♥!!



Innan jag gav mig iväg till spinningen igår fick killarna ett förslag att dom kanske kunde ordna det lite mysigt med dukningen i köket.
Sa det med en lurig underton för jag vet att dom brukar hitta på något kul då.
För det mesta min yngste då, alltså Markus.

Detta blev hans resultat!
Är det inte sagolikt vackert dukat??!!

Med Hors d'œuvre och allt. För det var faktiskt det namnet han använde till Cashew på pinne!!

Maken fick tyvärr ikke ta del av detta vackra då han var tvungen att jobba.



Så över till något helt annat och det några härliga candy´s som jag bara måste vara med i.
2011-01-16

Först ur är denna urfina ask med söta små kors i.

Ni hittar den inne hos Anneli.
Har ni inte varit där förut så skynda över och kika på allt fint som hon skapar.



Här kommer en bloggcandy till.
Jag som bara älskar Hero Arts stämplar var bara tvungen att vara med i denna.
2011-01-14

Ni hittar den här.
You must check her blog out. So many beautiful things!



Nu måste jag ta ett tag här hemma.

Började med det men oooops så hamnade jag här istället.
Någon som känner igen sig???

Ha en skön helg






Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Du är så duktig, den tagen är så snygg!!!

Nu inspirerade du mig att göra ett bokmärke på min första scrapträff för i år, jag har små papperslappar som bokmärke, det duger inte.

Inspiration finner man lätt här : ))))



Den dukningen gillar jag skarpt, kalasfin!!! Det snyggaste var pinnen och nöten tror jag minsann.



KRAM o fortsatt trevlig lördag

2011-01-08 @ 15:33:31
URL: http://lattaochgodarecept.blogspot.com
Postat av: Anna ..susar in..

Himmel vilken middag Nilla..så pass exklusivt som Cashewpinnar och placeringskort..oj.. :)



Mmmm små fina kors i en ask..det kan vara lycka det om man är en scrapdrottning.



Jag har just färgat håret Nilla..mandel..tokmörk mandel..ha ha..jag har aldrig sett en sådan mandel förr kan jag meddela..meeeen ganska nöjd är jag ändå.

2011-01-08 @ 16:00:29
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

VIlken härlig tag du gjort stumpan!

LOOOOVE färgerna och alla små detaljer som bara du Gunilla lyckas med!! <3



Vilken härlig dukning din son gjorde!

Påhittigt och genomtänkt :D



Å det där med att sätta sig vid datorn istället för att fortsätta med allt nödvändigt* (*läs: tråkigt)

..har då AAAAALDRIG hänt mej!! Så jag förstår inte alls va du pratar om...visslar ;P



Kramisar!!!

2011-01-08 @ 18:30:20
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Jacque

Oh Gunilla...what a darling tag...gosh it is so pretty with all of the butterflies and details!!! Lovely table setting that King Marcus made for dinner!!! giggling!!! Hugs aplenty for you!!!

2011-01-08 @ 20:51:05
URL: http://www.jacquesmagnolias.blogspot.com
Postat av: Christina C.

What a gorgeous tag, Gunilla! It is uniquely "you"!

May I also add that I find your candleholder truly creative!!!!!!!

Postat av: Sinikka

Vilka underbara söner du verkar ha. Tycker att dom har dukat riktigt fint. Och daom har verkligen lagt sig i att hitta på roliga saker. Orginel med ljusstake :-)

Vilken fin tag i härliga våriga färger.



Kram Sinikka

2011-01-09 @ 11:23:23
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com/
Postat av: Karin

Tack för din värmande ord i min blogg! Livet är fullt upp just nu inte blir det något scrappat. Fixar lite med foto i Photoshop och hänger vid datorn när jag kopplar av!

Kram

2011-01-09 @ 21:36:04
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Änglahus

Ljuvligt fin tag & känner igen mig både i spillbitarna (som håller på att ta över mitt skrivbord!) & städning=datortid ;0) Tänkte höra om du ska stå på scraploppisen i Trelleborg i slutet få Febr? Hade varit kul att träffas igen ;0) Kolla in på Systrarna Gretas scraploppis vetja! Ha det bäst/Kram Annica

2011-01-18 @ 11:08:05
URL: http://anglahus.blogspot.com
Postat av: Ingrid - Inola

Ingen spillbit är för liten för att spara och se så fint bokmärke man kan göra! Färgerna är ljuvliga. Jag är hopplös med att hamna framför datorn och låta tiden gå, så visst känner jag igen mig i det du skriver ...

2011-01-19 @ 08:59:20
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0