2011-09-13

well well here I am again thanks to Suzan.

She asked me yesterday......where is that accordian card you said that you had done?
ooooopppps forgot ALL about that

BUT

here it is.......made it a few weeks ago........

and I used this tutorial, she makes such great videos!!

first the front


a close up on my homemade flower and emobossed heart


first side...........


and second side for some notes.....


third side with a clearembossed image and some background stamps.....


AND fourth side!!


Here you can see  two pictures of the whole "album"!





That´s it from me
don´t know when I`ll be back again because I have a HARD time doing postings on blogg.se
Maybe I should get me a new blogg BUT with my son living in Spain AND me sooooo bad on computers I don´t know when or if that EVER will happen!

Take care my friends and sending BIG hugs to you all



Kommentarer
Postat av: Laila

Så vackert albumet blev. Dessutom är din egengjorda blomma såååå fin ♥

2011-09-13 @ 15:09:05
URL: http://tillklippt.blogspot.com/
Postat av: Cathrin

Men wow....nu blev jag paff. Tänkte kika in och skriva en liten elak rad då du i går sa att din blogg var tråkig och jag sa att det är den inte. Fast jag ångrade mej när vi pratat färdigt, jag skulle sagt att den är tråkig för jag kan sista inlägget utantill......detta var på tiden. Jag tror inte du är så tafatt när det gäller datorer du kan i alla fall mer än mej, så du löser nog både denna blogg och ev en ny oxå.Men du tjena hallå vad fint du gjort, du är grym min vän....en vacker dag ska du få lära mej allt du kan, blink och känner jag dej rätt nu så säger du att det kommer gå fort.

Många stora kramar från Cathrin

2011-09-13 @ 15:09:08
URL: http://norrgardens.blogspot.com
Postat av: Suzan Laverty

Hi Gunilla, Your Accordion Card is gorgeous!! I love the homemade flower and the embossed heart on the front cover!! And, I also love the green color that you chose and how you distressed all the edges of the pages!! Thank you(Tack sjalv min van) for posting it for me and everyone to see!!

Big Hugs,

Suzan

Postat av: Beate

Nilla, your accordion card is gorgeous! I love the beautiful flower, the gorgeous doily and every single page.

Hugs and smiles

2011-09-13 @ 16:25:58
URL: http://beate.blogs.splitcoaststampers.com
Postat av: Alina

Absolutely beautiful card, Gunilla and the flower just perfect! Thanks for the link to the tutorial!

HUgs, Alina

2011-09-13 @ 16:28:32
URL: http://simmcards.blogspot.com/
Postat av: Erica

Hej Gunilla. Kortet är fantastiskt fint, så välarbetat med många fina detaljer som bara du kan få till, gillar det skarpt!



Vet inte om du är intresserad av att läsa min blogg längre, men jag har i alla fall bytt bloggadress (länkar) och du är varmt välkommen att hälsa på där om du vill. Efter en lång bloggpaus också med en massa blogg och datastrul (du vet ju hur dålig jag är på datorer..) så har jag kommit igång igen med bloggandet och förhoppningsvis också papperspysslandet snart.



Kram, Erica

2011-09-13 @ 17:17:49
URL: http://www.lillapysselvran.wordpress.com
Postat av: Monica

Så himla fint Gunilla.. Hoppas att du har det bra det var bra länge sedan jag var runt bland bloggare men nu börjar lustan att komma tillbaks.. Här regnar det o stormar som värst just nu, kanske är det kvar hos dig oxå gäller o hålla sig inne. Det är perfekt pysselväder eller bakväder, har bakat några limpor o det luktar så gott just nu. Sen ska här stickas till Idol.. ha det gott. Kram/Monica

2011-09-13 @ 19:31:36
URL: http://moaslovelything.blogspot.com/
Postat av: Sinikka

Ett mycket fint kort och en kul grej med accordion. Om man gör ett mindre kort kan man ju få många delar.Fint dekorerat!

Kram Sinikka

2011-09-13 @ 22:06:03
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com/
Postat av: Karin

Så härligt med ett livstecken från dig! Börjat undra var du tagit vägen......lite orolig också! Så är du tillbaka med ett superfint kort!! Blogga på och klart du fixar datorn! Kram på dig

2011-09-15 @ 11:24:20
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Hej gumman!

Vilket häftigt kort du gjort!! Döläcker vikning och färgerna är verkligen MUMS!

Å dina blommor kan man nästan döda för!! ;D



Har du problem med blogg.se? Vad är det då som strular?

Jag är ju typ nästan den ende som fortfarande har blogg.se..jah, å du då! ;)



KRAMISAR på dej stumpan och trevlig helg!

//Petra

2011-09-16 @ 15:37:33
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0